aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/src
AgeCommit message (Expand)Author
2020-05-19implement Error statechangeDaniel Schadt
2020-05-19add CbtStateChange::UnknownDaniel Schadt
2020-05-19add Attribute and BuffCategory enumsDaniel Schadt
2020-05-19add BreakbarState, BreakbarPercent & Error statesDaniel Schadt
2020-05-11fix formattingDaniel Schadt
2020-05-11add Display implementation for gamedataDaniel Schadt
2020-05-10add Cairn CM detectionDaniel Schadt
2020-05-09move process_* out of lib.rsDaniel Schadt
2020-05-09update documentation and READMEDaniel Schadt
2020-05-09add process_stream and process_file functionsDaniel Schadt
2020-05-08add first support for determining CMsDaniel Schadt
2020-05-04implement FromStr for Profession and EliteSpecDaniel Schadt
2020-05-02fix formattingDaniel Schadt
2020-05-02add docs about parse_events and the parserDaniel Schadt
2020-05-02implement From<Evtc> for PartialEvtcDaniel Schadt
2020-05-02implement Hash, Default, PartialEq for raw typesDaniel Schadt
2020-05-02add a note about writing evtc filesDaniel Schadt
2020-05-02use getters for EventDaniel Schadt
2020-05-02add more documentationDaniel Schadt
2020-05-01add a comment about redundant closuresDaniel Schadt
2020-05-01take readers by valueDaniel Schadt
2020-04-29fix long number literalDaniel Schadt
2020-04-29add some convenience methods to LogDaniel Schadt
2020-04-29formatting fixesDaniel Schadt
2020-04-29implement TryFrom for non-referencesDaniel Schadt
2020-04-29delete main.rsDaniel Schadt
2020-04-29replace own from_raw with TryFrom implementationDaniel Schadt
2020-04-29make event submodule publicDaniel Schadt
2020-04-29implement TeamChange, AttackTarget and TargetableDaniel Schadt
2020-04-28more inliningDaniel Schadt
2020-04-28add more shorthands to Agent<Player|...>Daniel Schadt
2020-04-28derive Hash for WeaponSet and ActivationDaniel Schadt
2020-04-28implement Position/Velocity/Facing/MapId eventsDaniel Schadt
2020-04-28fix documentation for CbtStatechangeDaniel Schadt
2020-04-28more documentationDaniel Schadt
2020-04-28restructure how agents are constructedDaniel Schadt
2020-04-28move boss_id() to encounter_id(), add encounter()Daniel Schadt
2020-04-28add Profession and EliteSpec enumDaniel Schadt
2020-04-28derive Hash for Player/Gadget/Character/AgentDaniel Schadt
2020-04-28getters for Player/Character/GadgetDaniel Schadt
2020-04-28more documentation for AgentDaniel Schadt
2020-04-28rework Agent/AgentName/AgentKind structsDaniel Schadt
2020-04-27rework Log::players/npcsDaniel Schadt
2020-04-27combine AgentKind and AgentNameDaniel Schadt
2020-04-27change some getters to copyDaniel Schadt
2020-04-27remove try_traitDaniel Schadt
2020-04-27remove features stmt_expr_attributes & never_typeDaniel Schadt
2020-04-27derive Error for ParseBossErrorDaniel Schadt
2020-04-27tests and fixes for Boss::from_strDaniel Schadt
2020-04-27remove statistics submoduleDaniel Schadt