aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/src
AgeCommit message (Expand)Author
2020-04-28derive Hash for Player/Gadget/Character/AgentDaniel Schadt
2020-04-28getters for Player/Character/GadgetDaniel Schadt
2020-04-28more documentation for AgentDaniel Schadt
2020-04-28rework Agent/AgentName/AgentKind structsDaniel Schadt
2020-04-27rework Log::players/npcsDaniel Schadt
2020-04-27combine AgentKind and AgentNameDaniel Schadt
2020-04-27change some getters to copyDaniel Schadt
2020-04-27remove try_traitDaniel Schadt
2020-04-27remove features stmt_expr_attributes & never_typeDaniel Schadt
2020-04-27derive Error for ParseBossErrorDaniel Schadt
2020-04-27tests and fixes for Boss::from_strDaniel Schadt
2020-04-27remove statistics submoduleDaniel Schadt
2020-04-26use ? instead of manual if-letDaniel Schadt
2020-04-04also add FromStr for new bossesDaniel Schadt
2020-04-04add strike mission IDsDaniel Schadt
2020-04-04add wing 7 bossesDaniel Schadt
2020-04-04add more eventsDaniel Schadt
2020-04-04use getset::Getters without #[macro_use]Daniel Schadt
2020-04-04Use num_derive::FromPrimitive without #[macro_use]Daniel Schadt
2020-04-04switch from quick_error to thiserrorDaniel Schadt
2020-04-04update dependenciesDaniel Schadt
2020-04-04Insert dyn for trait objectsDaniel Schadt
2019-05-31Merge branch 'partial-parsing'Daniel Schadt
2019-05-31implement FromStr for BossDaniel Schadt
2019-05-24add public method to parse raw::Agent to AgentDaniel Schadt
2019-05-24add support for partially parsing an EVTC fileDaniel Schadt
2019-05-15rewrite parsing support for guildDaniel Schadt
2019-05-15add support for Event::Guild parsingDaniel Schadt
2019-05-15add guild state changeDaniel Schadt
2019-02-16wrap zip reading in BufReaderDaniel Schadt
2019-02-16implement new state changesDaniel Schadt
2018-10-15fix Deimos encounter IDDaniel Schadt
2018-10-15add fractal CM idsDaniel Schadt
2018-10-15derive FromPrimitive for BossDaniel Schadt
2018-10-15add encounter ID for all w1-w6 bossesDaniel Schadt
2018-10-10add AttackTarget, Targetable, MapId statechangesDaniel Schadt
2018-10-10update to latest arcdpsDaniel Schadt
2018-09-06make parser more lenientDaniel Schadt
2018-09-06add new enum valuesDaniel Schadt
2018-08-02add more wing 1 mechanicsDaniel Schadt
2018-07-09add rudimentary support for new state changesDaniel Schadt
2018-07-07more readabilityDaniel Schadt
2018-07-07don't count mechanics which are evaded or blockedDaniel Schadt
2018-07-07base for mechanic trackingDaniel Schadt
2018-06-15fix(?) boon trackingDaniel Schadt
2018-06-14some main.rs updates for debugging stuffDaniel Schadt
2018-06-14deal with multiple boss agentsDaniel Schadt
2018-06-14use log start time as fallback for combat enterDaniel Schadt
2018-06-14add support for reading zipped logsDaniel Schadt
2018-06-14derive getters for AgentDaniel Schadt