aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/src
AgeCommit message (Expand)Author
2021-11-18speed up Log::is_bossDaniel Schadt
2021-11-18speed up Log::agent_by_addrDaniel Schadt
2021-11-18switch order of operands in SH analyzerDaniel Schadt
2021-11-17derive most traits for Agent and SkillDaniel Schadt
2021-11-17Implement FromStr for GameModeDaniel Schadt
2021-11-17Move game_mode to EncounterDaniel Schadt
2021-11-16Add GameMode and Log::game_modeDaniel Schadt
2021-11-16Small documentation fix for EncounterDaniel Schadt
2021-11-16Add Statues of GrenthDaniel Schadt
2021-11-13Implement the River of Souls encounterDaniel Schadt
2021-11-13add tests for Trio parsingDaniel Schadt
2021-11-13add bandit trio encounter & boss IDsDaniel Schadt
2021-11-13Document panic in Log::boss and remove other panicDaniel Schadt
2021-11-13Add a "is_generic" to detect WvW logsDaniel Schadt
2021-11-12remove superfluous semicolonsDaniel Schadt
2021-11-12small lint fixesDaniel Schadt
2021-11-12Fix player name parsing logicDaniel Schadt
2021-11-12Add kitty golem encounters from the training areaDaniel Schadt
2020-12-11add CBTR_BREAKBAR enum variantDaniel Schadt
2020-12-11add buff stack id to BuffApplication eventDaniel Schadt
2020-12-11add StackActive and StackReset eventsDaniel Schadt
2020-12-11add comment about ReplInfoDaniel Schadt
2020-12-11add BuffInitial event handlingDaniel Schadt
2020-12-08add CBTS_BARRIERUPDATE statechangeDaniel Schadt
2020-10-23speed up agent-by-addr searchDaniel Schadt
2020-10-23use iterator methods instead of for loopsDaniel Schadt
2020-10-04add Encounter::from_header_idDaniel Schadt
2020-10-01implement sequence deserialization for AgentDaniel Schadt
2020-10-01remove another redundant static qualifierDaniel Schadt
2020-10-01remove redundant static qualifierDaniel Schadt
2020-10-01fix documentation linksDaniel Schadt
2020-10-01add Agent serialization testsDaniel Schadt
2020-10-01move Agent definition to a separate fileDaniel Schadt
2020-10-01manually implement Deserialize for AgentDaniel Schadt
2020-09-29return Outcome::Success if a raid was rewardedDaniel Schadt
2020-09-28fix formattingDaniel Schadt
2020-09-28optionally implement serde::{Des,S}erializeDaniel Schadt
2020-09-28add Log::build_idDaniel Schadt
2020-09-28rename Log::npcs to Log::charactersDaniel Schadt
2020-09-28add Log::gadgetsDaniel Schadt
2020-09-28fix formattingDaniel Schadt
2020-09-28implement Display & FromStr for BossDaniel Schadt
2020-09-23more documentation for BossDaniel Schadt
2020-09-23add Encounter::bosses and Boss::encounterDaniel Schadt
2020-09-23re-introduce BossDaniel Schadt
2020-09-23rename Boss to EncounterDaniel Schadt
2020-09-23fix docstring typoDaniel Schadt
2020-09-23use Log::is_boss instead of manually checkingDaniel Schadt
2020-09-23fix lintsDaniel Schadt
2020-09-23add Sunqua Peak/Ai ID and analyzer logicDaniel Schadt