index
:
evtclib
master
arcdps EVTC reading/parsing library for Rust
Daniel
about
summary
refs
log
tree
commit
diff
log msg
author
committer
range
path:
root
/
src
Age
Commit message (
Expand
)
Author
2020-04-29
implement TeamChange, AttackTarget and Targetable
Daniel Schadt
2020-04-28
more inlining
Daniel Schadt
2020-04-28
add more shorthands to Agent<Player|...>
Daniel Schadt
2020-04-28
derive Hash for WeaponSet and Activation
Daniel Schadt
2020-04-28
implement Position/Velocity/Facing/MapId events
Daniel Schadt
2020-04-28
fix documentation for CbtStatechange
Daniel Schadt
2020-04-28
more documentation
Daniel Schadt
2020-04-28
restructure how agents are constructed
Daniel Schadt
2020-04-28
move boss_id() to encounter_id(), add encounter()
Daniel Schadt
2020-04-28
add Profession and EliteSpec enum
Daniel Schadt
2020-04-28
derive Hash for Player/Gadget/Character/Agent
Daniel Schadt
2020-04-28
getters for Player/Character/Gadget
Daniel Schadt
2020-04-28
more documentation for Agent
Daniel Schadt
2020-04-28
rework Agent/AgentName/AgentKind structs
Daniel Schadt
2020-04-27
rework Log::players/npcs
Daniel Schadt
2020-04-27
combine AgentKind and AgentName
Daniel Schadt
2020-04-27
change some getters to copy
Daniel Schadt
2020-04-27
remove try_trait
Daniel Schadt
2020-04-27
remove features stmt_expr_attributes & never_type
Daniel Schadt
2020-04-27
derive Error for ParseBossError
Daniel Schadt
2020-04-27
tests and fixes for Boss::from_str
Daniel Schadt
2020-04-27
remove statistics submodule
Daniel Schadt
2020-04-26
use ? instead of manual if-let
Daniel Schadt
2020-04-04
also add FromStr for new bosses
Daniel Schadt
2020-04-04
add strike mission IDs
Daniel Schadt
2020-04-04
add wing 7 bosses
Daniel Schadt
2020-04-04
add more events
Daniel Schadt
2020-04-04
use getset::Getters without #[macro_use]
Daniel Schadt
2020-04-04
Use num_derive::FromPrimitive without #[macro_use]
Daniel Schadt
2020-04-04
switch from quick_error to thiserror
Daniel Schadt
2020-04-04
update dependencies
Daniel Schadt
2020-04-04
Insert dyn for trait objects
Daniel Schadt
2019-05-31
Merge branch 'partial-parsing'
Daniel Schadt
2019-05-31
implement FromStr for Boss
Daniel Schadt
2019-05-24
add public method to parse raw::Agent to Agent
Daniel Schadt
2019-05-24
add support for partially parsing an EVTC file
Daniel Schadt
2019-05-15
rewrite parsing support for guild
Daniel Schadt
2019-05-15
add support for Event::Guild parsing
Daniel Schadt
2019-05-15
add guild state change
Daniel Schadt
2019-02-16
wrap zip reading in BufReader
Daniel Schadt
2019-02-16
implement new state changes
Daniel Schadt
2018-10-15
fix Deimos encounter ID
Daniel Schadt
2018-10-15
add fractal CM ids
Daniel Schadt
2018-10-15
derive FromPrimitive for Boss
Daniel Schadt
2018-10-15
add encounter ID for all w1-w6 bosses
Daniel Schadt
2018-10-10
add AttackTarget, Targetable, MapId statechanges
Daniel Schadt
2018-10-10
update to latest arcdps
Daniel Schadt
2018-09-06
make parser more lenient
Daniel Schadt
2018-09-06
add new enum values
Daniel Schadt
2018-08-02
add more wing 1 mechanics
Daniel Schadt
[next]