aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/src/lib.rs
AgeCommit message (Expand)Author
2021-11-18speed up Log::is_bossDaniel Schadt
2021-11-18speed up Log::agent_by_addrDaniel Schadt
2021-11-17Move game_mode to EncounterDaniel Schadt
2021-11-16Add GameMode and Log::game_modeDaniel Schadt
2021-11-13Document panic in Log::boss and remove other panicDaniel Schadt
2021-11-13Add a "is_generic" to detect WvW logsDaniel Schadt
2021-11-12small lint fixesDaniel Schadt
2020-10-04add Encounter::from_header_idDaniel Schadt
2020-10-01move Agent definition to a separate fileDaniel Schadt
2020-10-01manually implement Deserialize for AgentDaniel Schadt
2020-09-28fix formattingDaniel Schadt
2020-09-28optionally implement serde::{Des,S}erializeDaniel Schadt
2020-09-28add Log::build_idDaniel Schadt
2020-09-28rename Log::npcs to Log::charactersDaniel Schadt
2020-09-28add Log::gadgetsDaniel Schadt
2020-09-28fix formattingDaniel Schadt
2020-09-23add Encounter::bosses and Boss::encounterDaniel Schadt
2020-09-23re-introduce BossDaniel Schadt
2020-09-23rename Boss to EncounterDaniel Schadt
2020-09-23fix lintsDaniel Schadt
2020-09-15fix logs with Claw of the Fallen IDDaniel Schadt
2020-08-17fix formattingv0.4.1Daniel Schadt
2020-08-17add Log::errors convenience methodDaniel Schadt
2020-07-24re-export Outcome as wellDaniel Schadt
2020-07-23more documentation & adjustmentsDaniel Schadt
2020-07-23make Log::boss_agents/is_boss work on Largos TwinsDaniel Schadt
2020-06-28start implementing analyzersDaniel Schadt
2020-06-12add Log::spanDaniel Schadt
2020-05-11fix formattingDaniel Schadt
2020-05-09move process_* out of lib.rsDaniel Schadt
2020-05-09update documentation and READMEDaniel Schadt
2020-05-09add process_stream and process_file functionsDaniel Schadt
2020-05-08add first support for determining CMsDaniel Schadt
2020-05-02add a note about writing evtc filesDaniel Schadt
2020-05-02use getters for EventDaniel Schadt
2020-05-02add more documentationDaniel Schadt
2020-04-29add some convenience methods to LogDaniel Schadt
2020-04-29implement TryFrom for non-referencesDaniel Schadt
2020-04-29replace own from_raw with TryFrom implementationDaniel Schadt
2020-04-29make event submodule publicDaniel Schadt
2020-04-28more inliningDaniel Schadt
2020-04-28add more shorthands to Agent<Player|...>Daniel Schadt
2020-04-28more documentationDaniel Schadt
2020-04-28restructure how agents are constructedDaniel Schadt
2020-04-28move boss_id() to encounter_id(), add encounter()Daniel Schadt
2020-04-28add Profession and EliteSpec enumDaniel Schadt
2020-04-28derive Hash for Player/Gadget/Character/AgentDaniel Schadt
2020-04-28getters for Player/Character/GadgetDaniel Schadt
2020-04-28more documentation for AgentDaniel Schadt
2020-04-28rework Agent/AgentName/AgentKind structsDaniel Schadt