index
:
evtclib
master
arcdps EVTC reading/parsing library for Rust
Daniel
about
summary
refs
log
tree
commit
diff
log msg
author
committer
range
Age
Commit message (
Expand
)
Author
2020-05-10
add Cairn CM detection
Daniel Schadt
2020-05-09
move process_* out of lib.rs
Daniel Schadt
2020-05-09
update changelog
Daniel Schadt
2020-05-09
update documentation and README
Daniel Schadt
2020-05-09
add process_stream and process_file functions
Daniel Schadt
2020-05-08
add first support for determining CMs
Daniel Schadt
2020-05-04
bump version to 0.3.1
v0.3.1
Daniel Schadt
2020-05-04
update changelog
Daniel Schadt
2020-05-04
implement FromStr for Profession and EliteSpec
Daniel Schadt
2020-05-03
remove fnv dependency
Daniel Schadt
2020-05-02
bump version to 0.3.0
v0.3.0
Daniel Schadt
2020-05-02
fix formatting
Daniel Schadt
2020-05-02
update changelog
Daniel Schadt
2020-05-02
add docs about parse_events and the parser
Daniel Schadt
2020-05-02
implement From<Evtc> for PartialEvtc
Daniel Schadt
2020-05-02
implement Hash, Default, PartialEq for raw types
Daniel Schadt
2020-05-02
update README
Daniel Schadt
2020-05-02
add a note about writing evtc files
Daniel Schadt
2020-05-02
use getters for Event
Daniel Schadt
2020-05-02
add more documentation
Daniel Schadt
2020-05-01
add a comment about redundant closures
Daniel Schadt
2020-05-01
take readers by value
Daniel Schadt
2020-04-30
Cargo: only include sources
Daniel Schadt
2020-04-29
fix long number literal
Daniel Schadt
2020-04-29
force clippy to fail on warnings
Daniel Schadt
2020-04-29
enable gitlab CI
Daniel Schadt
2020-04-29
bump version to 0.2.0
v0.2.0
Daniel Schadt
2020-04-29
update changelog
Daniel Schadt
2020-04-29
add some convenience methods to Log
Daniel Schadt
2020-04-29
formatting fixes
Daniel Schadt
2020-04-29
implement TryFrom for non-references
Daniel Schadt
2020-04-29
delete main.rs
Daniel Schadt
2020-04-29
replace own from_raw with TryFrom implementation
Daniel Schadt
2020-04-29
make event submodule public
Daniel Schadt
2020-04-29
implement TeamChange, AttackTarget and Targetable
Daniel Schadt
2020-04-28
more inlining
Daniel Schadt
2020-04-28
add more shorthands to Agent<Player|...>
Daniel Schadt
2020-04-28
update changelog
Daniel Schadt
2020-04-28
derive Hash for WeaponSet and Activation
Daniel Schadt
2020-04-28
implement Position/Velocity/Facing/MapId events
Daniel Schadt
2020-04-28
fix documentation for CbtStatechange
Daniel Schadt
2020-04-28
add integration-style tests for each boss
Daniel Schadt
2020-04-28
more documentation
Daniel Schadt
2020-04-28
restructure how agents are constructed
Daniel Schadt
2020-04-28
move boss_id() to encounter_id(), add encounter()
Daniel Schadt
2020-04-28
add Profession and EliteSpec enum
Daniel Schadt
2020-04-28
derive Hash for Player/Gadget/Character/Agent
Daniel Schadt
2020-04-28
getters for Player/Character/Gadget
Daniel Schadt
2020-04-28
more documentation for Agent
Daniel Schadt
2020-04-28
rework Agent/AgentName/AgentKind structs
Daniel Schadt
[next]